Toda empresa decente, o no decente, tiene un servicio de atención al cliente, este servicio habitualmente es muy deficiente, ya que tu llamas al numero, agobiado, sudando y con el niño diciendo “por qué no va la tele mami, por qué no va la tele?!”, porqué la televisión nueva que te has comprado, resulta que le falta una pieza y el mando a distancia no va bien. Llamas, una voz sin sentimientos de un robot te da unas opciones a elegir, nunca hay una opción adecuada para lo que te ha pasado, te pones aún más nervioso, poco a poco y vocalizando, cuentas lo que te pasa, al acabar de explicarlo, oyes lo siguiente “lo sentimos, no hemos entendido su mensaje, repítalo por favor” es la gota que colma el vaso, pero bueno, aún te queda un poco de paciencia así que, pides que te pasen con un operador, “Un momento por favor”, un escalofrío te recorre todo el cuerpo, Oh no, no puede ser, es la quinta estación de Vivaldi, mal señal. Te lo tomas con calma, te tiras en el sofá te enciendes un cigarrillo y sigues escuchando la quinta estación de Vivaldi, que ya te sabes de memoria, mientras “por qué no va la tele mami, por qué no va la tele?!”, Al cabo de 10 minutos, por fin aparece un operador, le vuelves a hacer toda la explicación, “un momento, ahora le paso con mi compañero”, le vuelves explicar todo al compañero... Al cabo de haber hablado con todos los compañeros de las narices, cuelgas, ya harto. Te desesperas, se te cae la ceniza encima los pantalones nuevos, mientras, “por qué no va la tele mami, por qué no va la tele?!”. Vas corriendo a la cocina porqué se te quema el cocido, y tropiezas con la maldita caja de la televisión, te das cuenta que ha caido una pieza, que curiosamente es la que faltaba para que funcionase el mando, en el interior de tu cuerpo hay una mezcla de alegría y desesperación, te vuelves a tirar al sofá a mirar la tele, con el olor de quemado de fondo del cocido, ya te da igual, en la nevera hay las sobras de la comida de ayer. Mientras, “Mami, quita la serie esta y pon los dibujos, mamiiii!”.
La mala organización de ciertas empresas a la hora de atender a sus clientes, junto a la poca destreza de algunos seres humanos, provoca estas escenas, muy presentes en el dia a dia.
Víctor Clavell
La mala organización de ciertas empresas a la hora de atender a sus clientes, junto a la poca destreza de algunos seres humanos, provoca estas escenas, muy presentes en el dia a dia.
Víctor Clavell
15 comentaris:
Holaaaa!!
PRIMENS! XD
jejeje. a mi magrada fer escrits d'aquest tipus, i sovint em surten força be. nogensmenys...la meva basta experiencia en l'ambit monologal encara no a estat posada a prova, ni explotada al maxim. :P
Aqui Abertzale
EVIDENTMENT, els acudits en català.
Visca la terra! visca la patria!
VISCA CATALUNYA LLIURE, seguint els camins que faci falta, les lluites necessaries, i tot, per la millor de les causes: la llibertat, la amnistia, la republica i el liberalisme!
visca Terra Lliure!
el proxim monoleg ke sigui den piedrahita!! ^^
ke es un krak!! :D
mersi xr la publi Victor! =D
josjos
mncanteeeen els monolegss
mencantaaaa els flogg
mencantaaaa el blog
lalala(8)
continua axiiiis:)
Opino que hauries de veure com fer un domini en internet. Un fotolog no es prou per aquesta moguda que has creat! No es per res, pero al meu insti TOTHOM sempre esta fent acudits i sempre dius "d'acudits, no?" i no hi ha vegada que diguin que no! T'ho dic enserio, crec que pots fer una web .tk o aixi que es gratuit, i seria genial! Si t'ho prens enserio nano, faries una moguda de les guapes! A banda d'aixo, el monoleg no està malament, vamos, que es la pura verdad!
D'altre banda, felicitarte pel fotolog, que continui aquesta moguda que espero que arribi lluny (ja que soc una adicta al teu fotolog, i quan veig 2 cops la mateixa actualitzacio em desespero per veure si has actualitzat) i avera si algun dia aconssegueixo estar entre els 10 primers coments! sempre soc la 30ena o aixi =(
una abraçada!
/romina_banchero
força al flooooog d'acudiits!
yeaaaah(HHHHH).
m'encantaaa, continua axiss, i renova mes sobint com abans pliss.
qe vui riure una stonaaa;)
vingaXAITO!
ui! què grans els monòlegs.
ai Déu, que identificats ens sentims. Sobretot tota la part de les 'operadora', si *tal-tal-tal* marque 1, si '...' marque 2...
buah!
apa nen, que ets tan famós que quasi sembla impressionant xD
ei, el fotolog em sembla molt bo, el miro cada dia a veure si has actualitzat i tal... però tiu, francament, i si vols no em facis cas, que potser se t'ha pujat una mica al cap, tot això. Està molt bé que recopilis acudits del mestre Eugenio i els revitalitzis, però noi, això dels monòlegs crec que de moment no va per tu. No és que jo en sàpiga més, ni ho dic per fotre, només que aquest monòleg no té gens de gràcia, vaja, a mi no me n'ha fet gens. Sembla més una crítica o una reflexió que no pas un monòleg.
Un monòleg bo, evidentment, ha de portar a la crítica i a la reflexió, però ha de tenir una frescor, un alicient, algo que li doni vida... i el teu, perdona que t'ho digui, però és menys fresc que un ambientador de pi d'oferta. vaja, que és l'enèsima vegada que s'explica el rollo de les operadores i la burocràcia per telèfon, que la primera vegada va fer gràcia, però ara ja fa pudor.
Res més, molts ànims, treballa-ho força i potser un dia et millores, que és del què es tracta, no?
No voldria que et sentissis ofès, però si és així, i no saps acceptar una crítica constructiva, doncs que et bombin.
Salut i Visca la Terra.
jajaja com me riguut! xD
me fixat qe la gen et cumenta mol mes al fotolog qe al blog...
jajajajajja es bunissiiimm aket monoleg x)
vaia puta merda de monòleg, xaval!!
que pengis acudits de l'Eugenio vale però joder que això no té ni puta gràcia!! què li passa a la gent, que riuen tant? però si no val res i s'ha explicat mil vegades!!
eiii està bé el monòleg!! potser et podries haver explaiat una mica més en alguns punts, fent-lo més exagerat i desesperant (encara més! XD)hauria fet més gràcia! Tot i que ja en fa, ja!! XDXD
(això si l'has fet tu, que és el que he entés XD si no es l'únic error que li trobo)
doncs això felicitats pel flog, pel blog i... endavant!!=D
una abraçada!
Antes del matrimonio:
ÉL : ¡Sí!, Por fin. Que duro fue esperar.
Ella : ¿Quieres dejarme?
ÉL : NO! Ni siquiera lo pienses.
Ella : ¿Tú me amas?
ÉL : Por supuesto, una y otra vez
Ella : ¿Alguna vez me has sido infiel?
ÉL : Noo! ¿Cómo te atreves siquiera a preguntar eso?
Ella : ¿Me besarías?
ÉL : En cada oportunidad que tenga
Ella : ¿Te atreverías a golpearme?
ÉL : ¿Estás loca? No soy ese tipo de persona
Ella : ¿Puedo confiar en ti?
ÉL : Sí
Ella : ¡Mi amor!
Después del Matrimonio:
Lea de abajo a arriba
Att:Dunez
que dolent...
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