dimarts, 22 de gener del 2008

El corb trencafamílies

Una vegada un nen va somiar que se li posava un corb a l'espatlla que li deia:
- Dema morirà la tieta Clara. L'endemà el nen ho va dir als seus pares pero no li van fer cas, i per la nit arriba una trucada dient que la tieta Clara havia mort. El nen torna a dormir i a somiar amb el corb, aquest cop li diu que morirà el seu pare l'endemà. El nen es lleva dient-li al seu pare el que ha somiat i que moriría. El pare va anar a treballar tot preocupat parant molt de compte amb el que li pogues passar, quan arriba a casa parla amb la seva dona Maria, i li diu: Que fort em sembla, avui he tingut la sensació que m'havia de morir en cada moment, i la seva dona contesta:
- Encara més fort lo del jardiner que s'ha mort aquest matí.

57 comentaris:

Anònim ha dit...

xDD molt bo!
i pobre nen!

Anònim ha dit...

primer?

mlt bo! ja el sabia! :)

es bonisim! smpre mels llegeixu tots!

records

Anònim ha dit...

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


Salut company!

Anònim ha dit...

molt booooooooo!! xDD

Anònim ha dit...

uooooooooooo

jajaja diios mio

es mol bno

Anònim ha dit...

jajaj xdd..
boniisiimm
mee riguut mool :)
m'encantaa el flooog.
unpeetoo

Anònim ha dit...

jaaaaaaaajajjajajajjajjjajjajaj

boníssiiiiiiiiiiiiiiiiim!

kenji testimem xD

Anònim ha dit...

Jajajajaj Molt booo xDDD

Anònim ha dit...

boníssim!

Anònim ha dit...

Boníssiiim :)

jajaja

Anònim ha dit...

xDDDDDDDDDD bonissim!! aquest si que es bo =D

Anònim ha dit...

hahahah hòstia què fort!!




haahahahahah

Anònim ha dit...

dec ser l'únic que està en contra de aquest flog xD

Gràcies a ell, els qui realment expliquem bons acudits, o quan ens currem un monòleg improvitzat, i decidim ficar-hi un acudit , que dius: ostres, aquest, adaptat a la vida quotidiana estarà bé per explicar al acudit, i de cop sents:

això ho has tret del flog de acudits !

et donen ganes de cagarte en tot. xo en fi, això deu ser una prova per a que els autèntics "catxondus" ens en n'en sapiguem ensortir.


saluts.


Karlos;;;

Anònim ha dit...

hahahahahaha aket s la polla!!
s muol bo!

Salut!

Anònim ha dit...

ke cregut i repelent no l gilipollas aket? xDD

Anònim ha dit...

jajjajaja k dur el corb aquest

jo no estik en kontra el flog xo el "brimo26" té raó en aixo de k kuan explikes un acudit t diuen k las tret del flog

salut!

PD: això vol dir que tens molt d'èxit jeje^^

Anònim ha dit...

genialissiim

=)

ets un crack!!

Anònim ha dit...

MOL Bo

vinga

segueix axi

Anònim ha dit...

per fin un sitio donde podemos escribir, y drte las gracias por las risas de cada dia con tus acudits firmo aki ya que en fotolog mai puk firmar sempre arrivo tarde aunque parezca sorprendente pero es practicamente imposible para mi coincidir justo cando lo pones xk en una hora tienes llenos los 200 comentarios

Anònim ha dit...

qe graaan!

Anònim ha dit...

xDDDDDDDD

he tardat uns segons en reaccionar! xD què bo!

Anònim ha dit...

és masa bo i tot! jaja
esque em pixu!
pobre home ee..
bueno, tot per donar-li
gràcia a l'acudit!
un petó, muaaà!
http://lovekillme

Anònim ha dit...

waiiiiiiiiiiiii:D:D!!

Anònim ha dit...

[b][i][a] k malo !!! [/b][/i][/a]



tstm !!!



nuria _ _ _ i love you !! te deicxo el meu msn si em vols agregar









NURIAFITI@hotmail.com

Anònim ha dit...

hahahahahahaha molt bo!!!

Lullaby ha dit...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDd q gran

Anònim ha dit...

eiiis! mool bo l'acudit! xdxdxd.pobre nen cuan senteri x)
un petoó (:

annaaaaaa.- !

Anònim ha dit...

jejejeje moool boooo x)

Anònim ha dit...

no maaasssa boo pero uenuu
sempre mi passu:p
moltbe el flog i el bloc tambee.

Anònim ha dit...

Bo, però conegut.. xDD

Moltes gràcies, a mi també em fas despertar molts de somriures cada dia! ;)

Nêstor films ha dit...

Gran! esperava que t'arrimares per aquí, per cert t'has deixat el fotolog?
Vinga adéu! i moltes gràcies!

Alba. ha dit...

Aii Víctor!
Com m'alegro de que això funcioni!
Quan vaig a parar a flogs de gent llunyana, gent que ni conec, gent que ni coneixes tu i veig que tenen el flog d'acudits a les eFes... no puc evitar somriure.

Un petonàs pel vailet més "xistós" de Cardedeu ^^

l'alba.

Anònim ha dit...

jajaja oStia si qe nera de cuernut
el jardineeeR!



jejeje!

HBy: loS!

Miki ha dit...

bonissim!!
enhorabona pel flog!!
sempre val la pena pasar-s'hi

Anònim ha dit...

boníssim

Anònim ha dit...

Compte amb les faltes, sobretot amb les gramaticals.

Anònim ha dit...

Benvolgut Víctor,
no he tingut mai l'honor de comentar al Fotolog /acudits; sempre que hi tinc accés em trobo que ja s'ha arribat a la maximitat de 200 comentaris. I ara que he trobat aquest espai, m'ha fet molta il·lusió deixar-te una salutació.
Com aquest Fotolog no n'hi ha cap, de veritat. T'has guanyat un gran respecte per part de molta gent; igual que es mereixen el mateix a la gent que t'és molt fidel.

Sincerament i de tot cor, Felicitats.
Un gran objectiu.

Anònim ha dit...

fa uns dies vaig llegir un acudit del fotolog k anava sobre l'alzheimer i et puc asegura k no em va fe gens de gracia
mira tots els teus altres acudits son mol bons pro aket em va ofendre pq tinc un familiar mol prope k patex akesta malaltia i no es cosa x riures axi k sisplau no tornis a fica cap k sigui sobre malalties i menys si son tan greus com akesta

bss

Anònim ha dit...

Ets el Meu idol

xD

la ostia el flog


salut!

Anònim ha dit...

pobre jardiner, i pobre tieta!
però quan ho sabra el nen que el seu pare era el jardiner?
xD
per qui no l'entengui..
xD

Salut!

Anònim ha dit...

mooooooolt booo
mencanta
avera si et curres mes el blog
ens veiem

DAVID(primo)

Anònim ha dit...

Però seguiràs penjant acudits al fotolog, oi??

Que des d'ahir no n'he vist cap de nou!!

Doncs res més, segueix amb aquesta iniciativa dels acudits. Està força bé!!

Anònim ha dit...

mencantaaa!
mlbooo!*
uaaa eske mncanta akt fotolog i el blog.
algun dia pdries posar algun monolag al fotologg;) o un altre al blog.

vingaaa continui axis i...
SALUUT!

Anònim ha dit...

xDDDDD

Anònim ha dit...

molt bo; però estic d'acord amb un de per aqi dalt, no crec qe sigui la millor manera d'agafar-se les malalties amb humor/felicitat fent-ne acudits. saps? hi ha gent q està patint molt; i jo els entenc. tot i això moltes felicitats x el fotolog, i segueix amb tan bons acudits!
N-

Anònim ha dit...

jajajaja
bOniiiiSSsiiiiiiM

kuidaat!
muaaa*

Unknown ha dit...

perdona, pero em podries dir com ho fas per mirar quantes persones t'han visitat en el fotolog?

graciiess! si no ho publiqes, siusplau m'ho podries enviar o deixar un comentari.

http://fotolog.com/mariaa5

gràcieees!

Anònim ha dit...

jajaajajaj ket mol bo

Anònim ha dit...

molt gran

Anònim ha dit...

Perquè s'havia de dir CLARA la tieta, eh? No podia ser la tia Pepa o algo per l'estil?

Jo tinc una neboda de 3 anys i em dic Clara...

NO VULL MORIR!!!

Jajajaja

Molt bo l'acudit! ;p




Un petó!

~eRiiaLc*

Anònim ha dit...

jajajajajaj xDD

deumeu..

el millor de tots =P


bss(K)

Anònim ha dit...

Coneix els fills de puta del moment

http://www.fotolog.com/fillsdeputatots

Anònim ha dit...

boníssim si senyor!! =D i molt bona idea lo de fer un blogger!! a veure si puc passar bastant per aquí també! =D

una abraçada!!

Anònim ha dit...

Doncs jo estic d'acord amb el "missatge" que ha volgut donar el de més amunt, però no crec que les maneres siguin les correctes.
Que quedi clar que aquest comentari és una opinió i no una amenaça o crítica.
Personalment m'encanten els acudits, però crec que el punt fort d'aquests és que el que els ha de sentir no els sapiga. Que s'et fotin a riure desesperadament és una satisfacció personal que t'anima de cara a explicar-ne més.

Trobo que els que penges són molt bons, però que si (exageradament) segueixes penjant acudits a ritme del que fas, la gent deixarà d'explicar-los perquè cada vegada n'hi hauràn menys de no coneguts.

Per tant, i molt paradoxalment, crec que si l'amor pels acudits que mostres és realment el que sents, has de deixar que la màgia d'explicar un acudit no s'acabi mai.

Anònim ha dit...

oLaa!!
muahahaha!!
qe boo!!

qe vagi b!

Anònim ha dit...

kkkkkkkkkk booooooooooooo

Anònim ha dit...

Haveure, aqui la gent es queixa massa. Un acudit depent de dos coses:
1- L'acudit.
2- I més important , com s'explica l'acudit.

Si us trobeu que els vostres acudits no fan gràcia és que us falta pràctica a l'hora d'explicar-los. Ja que els acudits més vells i coneguts fan molta gràcia i tot depend de la persona que els expliqui.

Com que per aqui hi ha "faxendes" que es pensen que són uns cracs a l'hora d'explicar acudits has de continuar posant-els-hi més dificultats, però si pot ser guardant algun acudit dels millors per alguna data assenyalda. Així els faras callar.

Per cert molt bo el flog i el blog
Records des de el Vallés occidental